2025 və sonrakı illərdə bizi gözləyən texnoloji yeniliklər

Texnologiya, elmin inkişafı ilə birlikdə həyata keçirilən işlər sayəsində texniki cəhətdən irəliləmək və inkişaf etmək üçün verilmişdir. Covid-19 pandemiyası rəqəmsallaşma və avtomatlaşdırmanı sürətləndirdi və şirkətlərə çətin vəziyyətlərdə belə dayanıqlı qalmağa imkan verdi. Bir çox müəssisələr yeni texnologiyaları mənimsəmiş və biznes modellərini dəyişdirmişlər. Bu yolla bütün dünyada mühüm və sürətli rəqəmsal inqilab baş verir. İnnovasiya, çeviklik və bazar inkişafı texnoloji irəliləyişlərlə yanaşı bütün irəliləyişlərdir .
Pandemiyanın təsiri bir müddət hiss olunacaq və rəqəmsal keçid davam edəcək. Müəssisələr ayaqlaşa bilmədikdə bu səhvi aradan qaldırmaq çətin olacaq. Yeni texnologiyalar həyatımızı və iş tərzimizi dəyişməyə davam edəcək və bütün dünyada bizneslər üçün böyük imkanlar yaradacaq.

Gələcək illərin texnologiya meylləri nə olacaq?
1) Səsli Axtarış texnologiya
Gələcək illərin trend texnologiyaları səssiz natamam olacaq. Səs və texnologiya arasındakı yeganə əlaqənin mobil cihazlarımızdan istifadə etməklə danışdığı günlər çoxdan geridə qaldı. Səsli axtarış funksiyasının əhəmiyyətini nəzərdən qaçırmaq olmaz, çünki bu inkişaf edən texnologiya meylləri istifadəçinin dediklərini yüksək dəqiqliklə müəyyən etmək üçün nitqin tanınmasından istifadə edir. Gündəlik tapşırıqları yerinə yetirərkən Google Assistant və Siri-nin səs gücü ilə tətbiqlərə inteqrasiyası artıq bizi ələ keçirdi.
Bir sıra yeni texnologiya meylləri ilə yaxın gələcəkdə səsli əmr vasitəsilə daha çox əməliyyat həyata keçirəcək.
2) Təbii Dil Emalı
Bir və ya iki il ərzində Chatbotlar öz bazar potensialına çatacaq və bizneslərin əksəriyyəti müştərilərlə qarşılıqlı əlaqə siyasətlərini yenidən müəyyən etmək üçün onlardan istifadə edəcəklər. Bununla belə, proqram təminatının hazırlanmasında yeni texnologiya Natural Language Processing ( NLP ) inteqrasiyası ilə tamamilə fərqli səviyyəyə çatacaq . E-ticarət sənayesi müştərilərin cəlb edilməsini yaratmaq və baxış nümunələrini və alış-veriş tendensiyalarını təhlil etmək üçün NLP və maşın öyrənmə üsullarından getdikcə daha çox istifadə edəcək. Business Insider-in hesabatına görə, 2019-cu ildə 2,6 milyard dollar dəyərində olan chatbot bazarının 2024-cü ilə qədər 9,4 milyard dollara çatacağı təxmin edilir.
3) Proqnozlaşdırılan və Fərdiləşdirilmiş Tibb
Yeni texnoloji yeniliklər səhiyyə sənayesini artan sürətlə irəliləyir. Ağıllı saatdan fərdin həyat tərzi haqqında məlumat əldə etmək potensialı tibb işçilərinə xəstədə hər hansı simptomlar görünməzdən əvvəl potensial tibbi problemləri proqnozlaşdırmaq və hətta müalicə etmək imkanı verir. Xəstələrin müalicəsinə gəldikdə, bu texnologiya tendensiyası həkimlərə daha çox fərdiləşdirilmiş dərmanlar təyin etməyə kömək edəcək, tez-tez proqnozlaşdırıcı tibb olaraq adlandırılır.
Juniper Research-in hesabatları göstərir ki, sağlamlıq izləyiciləri və uzaqdan xəstə monitorinq cihazları da daxil olmaqla, daşına bilən sağlamlıq cihazları, 2024-cü ilə qədər təxmini illik 20 milyard dollar xərcləmə ilə səhiyyə xidmətinin çatdırılmasında vacib olacaq.
4) Üzün tanınması
Üzlərimiz indi texnologiya üçün yaxşı tərəfdaşa çevrilir. Üz tanıma sistemləri ilə başlayanlar indi üzlərimizi müxtəlif tətbiqlər üçün istifadə edəcək çoxsaylı sənayelər tərəfindən daha da inkişaf etdirilir. Telefonunuzun sadəcə ona baxaraq kilidini açmaq qabiliyyətimiz internetə qoşulan evimizin və avtomobilimizin kilidini açmaqda da faydalı olacaq. Yaxın gələcəkdə insanın sadəcə olaraq üzünü təqdim etməklə binalara daxil olması, rəsmi işini daha rahat yerinə yetirməsi və bankomatlardan istifadə etməsi mümkün olacaq .

5) Avtomatlaşdırma
Avtomatlaşdırma artıq istehsal xətlərinə daxil olmaqdan kənara çıxıb. Bu yeni texnologiya artıq şirə qutularının qablaşdırılmasından tutmuş sürücüsüz nəqliyyat vasitələrində pizzaların çatdırılmasına qədər qida zəncirindəki adi vəzifələrdən daha mürəkkəb qərar qəbuletmə vəzifələrini həll etmək üçün işləyir. Robot texnikası, maşın öyrənməsi və süni intellektlə qarışan avtomatlaşdırma prosesləri qida/içki, tibbi və müştəri xidmətləri kimi bir çox sektordan xidmət və ya xidmətləri daha asan və avtomatik olaraq qapımıza gətirəcək.
6) Big Data
Maşınlar və insanlar arasında getdikcə artan qarşılıqlı əlaqə ilə hər oyanıq saatda bizimlə apardığımız cihazlar nəhəng məlumat anbarına çevrilib. Bu böyük məlumatlar bizneslərin daha yaxşı xidmət göstərə bilməsi üçün mənalı məlumat və anlayışa çevrilməyi gözləyən məlumatlardır. Hər saniyə artan bu resurs gələcəkdə daha çox sektorlar tərəfindən daha geniş şəkildə istifadə olunmağa davam edəcək.
7) Çatbotlar
Artıq məlumdur ki, chatbotlar biznesin inkişaf hekayələrini gündə 24 saat, həftənin 7 günü əlçatan etməklə formalaşdırır. Qarşıdan gələn ən yeni texnologiyalardan biri odur ki, maşın öyrənməsi və proqnozlaşdırıcı analitika texnologiyaları ilə təchiz edilmiş chatbotlar müştərilərlə ünsiyyəti daha şəxsi və ağıllı edəcək, yeni təcrübələr təqdim edəcək.