Çərşənbə, İyun 12
Shadow

Kiflənmiş çörək qarşısını alan üsul! Bunun üçün bir ədəd əlavə etmək kifayətdir və o, sobadan təzə çıxmış dadını verir.

242 oxunma

Həm səhər yeməyinin, həm də axşam yeməyinin əvəzolunmaz qidalarından biri olan çörəyin tərkibindəki karbohidrat səbəbiylə mütəxəssislər tərəfindən tövsiyə edilməsə də, çörək yemədən doya bilmədiyi üçün bir çox insan bu qidadan imtina edə bilmir. Lakin çörəyin kifayət qədər uzun müddət saxlanmaması və kiflənmiş çörək bəzən israfa səbəb olur. Kiflənmiş çörək yeməmək üçün Klassik.az ipuclarını sizlər üçün yazır.

Sarımsaq çörəyi uzun müddət saxlayan təbii kif inhibitorudur. Çörək torbasına və ya çörək qutusuna 1 diş sarımsaq və ya bir neçə mixək əlavə edərək çörəyi təzə saxlaya bilərsiniz.

kiflenmis corek

Bununla belə, sağlamlığınızı riskə atmamaq üçün kiflənmiş çörəyi yeməkdən mütləq çəkinin. Kiflərin yaratdığı mikotoksinlər zamanla orqanizmin immun sistemini çökdürə bilər.

Hətta kifli çörəyin qoxusundan da çəkinmək lazımdır. Çünki kiflənmiş çörəyin qoxusu tənəffüs problemlərinə səbəb ola bilər.

Kif daxili orqanlara və qaraciyərə zərər verməklə yanaşı, ödəm, qusma və qarın ağrısı kimi sağlamlıq problemlərinə də səbəb ola bilər.

kiflənmiş çörək

Hətta ürək və böyrəklərdə yağ yığılması və ya xərçəng kimi ciddi xəstəliklərə də səbəb ola bilər.

ÇÖRƏK YEYƏRKƏN DİQQƏTLİ OLUN!

Çörək yeyərkən tam taxıllı və tam buğdalı çörəyi seçmək tövsiyə olunur. Yediyiniz çörəyin növündən asılı olmayaraq, bu onu qeyri-məhdud istehlak edə biləcəyiniz mənasına gəlmir, ona görə də nəzarətli şəkildə yeməlisiniz

qara çörək

Əgər qablaşdırılmış məhsullar alırsınızsa, çörəyin qəhvəyi olub-olmaması sizi narahat etməməlidir. Sadəcə unutmayın ki, bəzi çörəklərdə bu rəngə nail olmaq üçün kimyəvi maddələrdən istifadə oluna bilər.

Bu səbəbdən çörəyin qablaşdırmasında tam taxıl və ya tam buğda sözlərini axtarmalısınız. Tam buğda çörəyi istehlak etmək sizə sağlam həyat təqdim etməklə yanaşı, həm də çəkinizi idarə etməyə kömək edir.

AĞ ÇÖRƏYİN ZƏRƏRLƏRİ

Çörək ölkəmizdə əsas qida maddələrindən biri olsa da, onun aşağı məhsuldar (ağ) undan hazırlanması bir çox qida və sağlamlıq problemlərinə səbəb olur.

kiflənmiş ağ çörək

Ağ undan hazırlanan çörəklər qan şəkərini sürətlə artırır. Buna cavab olaraq, mədəaltı vəzi insulin ifraz edir və qan şəkərini aşağı salır, bu da bizi dərhal ac hiss edir. Bir sözlə, ağ çörək yeyərkən birdən toxluq hiss edirik, birdən ac qalırıq və yenidən yeməklə kökəlirik.

Buğdanın demək olar ki, hamısı təmizləndikdən sonra üyüdülməklə əldə edilən una (kəpək və unda qalan mikrob) tam buğda unu, ondan hazırlanan çörəyə isə tam buğda çörəyi deyilir.

Həddən artıq çörək yeməyin zərərləri

Həddindən artıq çörək istehlakı qəbizliyə, həmçinin xolesterin səviyyəsinin artmasına səbəb ola bilər. Dəridə sızanaq problemlərinə və psixoloji problemlərə də səbəb ola bilər. Çörəyin tez-tez istehlakı da qan təzyiqinin artmasına və yeməkdən sonra yatmaq istəyinə səbəb ola bilər.

0 0 səslər
Məqalənin reytinqi
Abunə ol
E-poçt ünvanıma xəbərdar edin
guest
0 Şərh
Daxili Əlaqələr
Bütün şərhlərə baxın
0
Fikirlərinizi çox istərdim, rəy bildirin.x