E-TİCARƏTİN GƏLƏCƏYİ: ROBOTLAR, SUNİ ZEKA VƏ SAHİBİ

Elektron ticarətin gələcəyi süni intellektin (AI) və robotların təsiri ilə formalaşacaq. Süni intellekt və robotlar tədarük zəncirindən tutmuş müştəri xidmətlərinə qədər e-ticarətin hər mərhələsində əsas rol oynayacaq.
Elektron ticarət son illərdə, xüsusən də pandemiya zamanı və ondan sonra bütün dünyada böyük artım yaşadı. 2022-ci ildə qlobal e-ticarət həcmi 5,5 trilyon dollara çatıb. Bu rəqəmin 2025-ci ilə qədər 7,4 trilyon dollara çatacağı təxmin edilir. İnternetin sürətlənməsi, süni intellekt, sensorlar, istehsal, logistika, maliyyə və xidmət texnologiyalarının inkişafı, mobil cihazların yayılması və onların imkanlarının artması bütün digər sektorları geridə qoyan bu qeyri-adi artımda təsirli olmuşdur. İstehlakçılardakı paradiqma dəyişikliyi və yeni yaş insanların indi daha çox vaxtını və pulunu onlayn keçirməyə üstünlük verməsi ilə e-ticarət platformalarının təklif etdiyi müxtəliflik və rahatlıq sektoru faktiki olaraq partladıb. Bundan sonra daha da həyəcanlı olacaq. Bu barədə düşünün; Ekranın qarşısında alış-veriş edirsiniz və sizi anlayan, seçimlərinizi bilən və sizə tam olaraq nəyə ehtiyacınız olduğunu təklif edən, hətta “Sizə və ya evdə necə görünəcəyini görmək istərdinizmi?” Sizin süni intellektə (AI) malik çox nəzakətli və çox məlumatlı köməkçiniz var və o deyir: Xeyr, bu fantastika filmi deyil. Bu, indi bizə çox yaxın olan elektron ticarətin gələcəyi – dir.

YAXIN GƏLƏCƏKDƏ E-TİCARƏTDƏ NƏ DƏYİŞƏCƏK?
1. Süni intellekt alış-veriş məsləhətçimiz olacaq:
Süni intellekt (AI) hələ də alış-veriş saytlarında sizi daha yaxından tanımağa çalışır. Hansı məhsullara baxdığınıza, onlara nə qədər müddət baxdığınıza, hansı məhsulları səbətinizə əlavə etdiyinizə və hətta məhsulları səbətinizdə nə qədər saxladığınıza baxır. Bütün bunları ağlında saxlayır və çox tez və minlərlə məlumatla təhlil edir. Bunlara baxaraq, sizə indiyə qədər sadə və bəzən əhəmiyyətsiz məhsullar təklif edir. Ancaq gözləyin, onun bu mövzuda bacarıqları o qədər inkişaf edir ki, o, sizə bir məhsulu niyə almalı olduğunuzu, o məhsulun niyə sizin üçün uyğun olduğunu, hansı üstünlüklərə sahib olacağınız və onu alsanız nə qazanacağınızı izah etməyə çox yaxındır.
2. Robotlar qapımıza çatdıracaq:
Amazonun dronlarını görürsünüz. Hər gün bizə yeni xəbərlərlə gəlirlər. Bəziləri anbarlarda işləyir, bəziləri isə evlərə çatdırmaq üçün sınaqlarda iştirak edir. Bu hələ başlanğıcdır. Robot tədarükü əvvəlcə daha uzaq, girişi çətin, vaxt aparan əraziləri hədəf alacaq, sonra isə robotlaşdırılmış, avtonom çatdırılmaların normaya çevriləcəyi şəhərlərə yayılacaq. Sifariş verdikdən sonra robot tezliklə qapınızda görünəcək.
3. Kişiselleştirilmiş bir alış-veriş təcrübəmiz olacaq:
Məhsullar və məkanlar çiplərlə təchiz olunduğundan, siqnal verməklə və izlər buraxaraq hər yerə səyahət etdiyimiz üçün e-ticarət platformaları süni intellekt sayəsində haqqımızda hər şeyi anlayır və bizə xüsusi endirimlər və məhsul tövsiyələri təqdim etmək üçün bütün məlumatlara malikdir. Çox yaxın gələcəkdə virtual assistentlər müxtəlif markaları müqayisə edib ən sərfəlisini təklif edərək, bizdən soruşmadan və ya zəng etmədən sevdiyimiz rəng və bizə uyğun modellə saniyələr ərzində bizi təəccübləndirəcək.
4. Virtual reallıqla “sınaq” otaqlarına baş çəkəcəyik:
Bir cüt eynək alacaqsınız? Niyə o eynəkləri virtual reallıqla sınamayaq? Bəli, virtual reallıq fiziki mağazalardakı uyğun otaqları əvəz edəcək. Geyim, mebel, əşyalar, aksesuarlar, hətta avtomobil, texnoloji cihaz və s. Artırılmış reallıq, virtual eynək və s. ilə ağlınıza gələ biləcək hər şey (daddan və qoxudan başqa).
5. Köməkçimiz robot olacaq:
Fiziki mağazalarda ətrafımızda gəzən satıcılar kimi, alış-veriş saytlarını gəzərkən bizə kömək edəcək, suallarımızı cavablandıracaq və hətta hansı kombinasiyanı edəcəyimizi söyləyəcək robot köməkçimiz olacaq.