Çərşənbə, İyun 12
Shadow

Boy uzatma yolları. Boy artımı neçə yaşa qədər davam edir?

613 oxunma

Boy uzatma yolları son illərdə ən çox axtarılan mövzulardan biridir. İnsanın doğulduğu andan inkişafı müəyyən yaşa qədər davam edir. Xüsusilə yeniyetmələr boylarını artırmaq üçün müxtəlif işlər görürlər. Hündürlüyü ən sürətli və maksimum şəkildə necə artırmaq, hər bir insanın maraqlandığı məsləhətlərdən biridir. Klassik.az saytı Hurriyet qəzetinə istinadən “boyu necə böyütmək olar? hündürlük təbii olaraq necə artır? Böyümək üçün nə qədər vaxt lazımdır?” kimi suallara cavab olaraq məlumatları bir araya gətirdi. Həmin məlumatları sizə təqdim edirik.

Boy fərdin ümumi xarakterini müəyyən edən mühüm amillərdən biridir. Qısa boylu olmaq fərdin istedadına mane olmasa da, hündürboylu insanların qısa boylu insanlardan daha çox diqqət çəkdiyi bir həqiqətdir. Bəzi insanlar üçün qısa boylu olmaq təkcə özünə inamsızlıq yaratmır, həm də həyatlarının bəzi məqamlarında çətinliklərə səbəb ola bilir. İnsanların idmanla boy uzaması mümkündür. Xüsusilə fərdlərin davamlı tullanma hərəkətləri boy artımına təsir edən amillərdəndir.

Boy necə uzanır?

Ümumiyyətlə, boy artımları yetkinlik dövrünün sonu ilə dayanır. İnsanlar yeniyetməlik dövründə idman və ya məşqlərlə daha sürətli və daha da tez böyüyə bilərlər.

Yetkinlərin boyunun uzanması mümkün olsa da, onlardan böyük miqdarda böyümə gözləmək olmaz. İnkişaf prosesini tamamlamış fərdlər üçün aparılan bəzi araşdırmalarda boy uzatmaq üçün bəzi məsləhətlər var.

boy uzatma yolları

Təbii yolla boy uzatma yolları hanılardır.

Boyun təxminən 20 faizi qidalanma, fəaliyyət və ətraf mühitdən asılıdır. Buna görə də, təbii boy artımı gündəlik həyatda müəyyən əsas qaydalara riayət etməklə əldə edilə bilər.

1. Kifayət qədər yuxu alın

Bədənin toxumalarının istirahət zamanı çoxaldığı və böyüdüyü məlum bir həqiqətdir. Bədənin inkişafı üçün kifayət qədər istirahət və yuxu mütləq lazımdır. Məlumdur ki, İnsan Böyümə Hormonu (HGH) yavaş və dərin dalğalı yuxu zamanı bədənimizdə təbii olaraq istehsal olunur. Böyüyən yeniyetmələr və uşaqlar maksimum boyuna çatmaq üçün hər gecə ən azı 8-11 saat keyfiyyətli yuxu almalıdırlar.

idmanla boy uzatma yolları

2. Daimi idmanla boy uzatma yolları.

Hündürlüyü təbii yolla artırmağın ən yaxşı yollarından biri fiziki cəhətdən aktiv və uyğun olmaqdır. İdman və müntəzəm məşq insanın boyunu artıra bilər.

3. Yoqa ilə boy uzatma yolları.

Yoqa, təbii şəkildə böyümək üçün nisbətən daha az gərgin bir üsuldur. Yoqa bədənin ümumi sağlamlığını yaxşılaşdıraraq böyüməni sürətləndirməyə kömək edir.

düz qamət

4. Düzgün duruşa sahib olun.

Duruşu yaxşılaşdırmaq üçün bəzi sadə təcrübələr sınaqdan keçirilə bilər. Güclü kürək və düz onurğa boyunuzu uzatmağa kömək edə bilər. Onurğanın düz olması üçün bədənə uyğun döşəyin və yaxşı yastığın olması da vacibdir.

8. Vitamin və minerallar baxımından balanslı qidalanın.

Ümumi böyümə modelinə mənfi təsir göstərən həddindən artıq şəkərli qidalardan, qazlı içkilərdən və doymuş yağlardan qaçınmaq lazımdır. Bədənin sağlam böyüməsi üçün lazım olan bütün mineralların və vitaminlərin alınmasını təmin etmək lazımdır.

9. Artımı məhdudlaşdıran amillərdən qaçın.

Alkoqol və narkotik istifadəsi son dərəcə zərərli ola bilər. Xüsusilə uşaqlarda kofein istehlakı məhdudlaşdırılmalıdır, çünki bu, yuxuya zərər verə bilər. Bütün bunlardan başqa, steroidlərin gənc uşaqlarda boy artımına mənfi təsir etdiyi və sümük böyüməsini maneə törətdiyi müəyyən edilmişdir.

10. İmmunitet sisteminizi gücləndirin.

Bəzi uşaqlıq xəstəlikləri də boy artımına mane ola bilər. Yüksək miqdarda C vitamini qəbul etməklə bu xəstəliklərin yaratdığı vəziyyətlərin qarşısını almaq olar. Marqarin kimi işlənmiş qidalardan uzaq durmaqla immunitet sistemini gücləndirmək mümkündür. Boy uzatma yolları arasında sağlam immunitet sistemi üçün diyetə yüksək miqdarda tərəvəz, meyvə, tam taxıl, paxlalılar, omeqa-3 yağ turşuları və antioksidantlardan ibarət qidalar əlavə edilməlidir.

sürətli boy uzatma

Boy artımı neçə yaşa qədər davam edir?

Boy artımına genetik faktorlarla yanaşı ətraf mühit faktorları da təsir edir. Aktiv idman və yaxşı qidalanma ilə boyunuzu uzatmağa davam edə bilərsiniz. Boyun böyüməsi prosesi ümumiyyətlə yeniyetməlik dövrünün sonuna qədər davam edir. Bu vəziyyət kişilər və qadınlar üçün fərqlidir. Bu, yetkinliyin bitmə vaxtı insandan insana dəyişə bilər.

Boy artımı ətraf mühit şəraitindən və genetik xüsusiyyətlərdən asılı olaraq dəyişə bilər. Boy artımı üçün faydalı olacaq idmanla məşğul olsanız, boyunuzun uzanma yaşı dəyişə bilərsiniz.

Boy neçə yaşa qədər böyüyür?

Boy artımında genetik faktorlarla yanaşı ətraf mühit faktorları da çox təsirlidir. Yaxşı qidalanma və aktiv idmanla məşğul olarkən boy artmağa davam edə bilər. Uşaqlıq dövründə süd və süd məhsulları istehlakı da bu effekti yaradır.

İnsanların yeniyetməlik dövrünün bitdiyi vaxtlar da dəyişə bilər. Bəzi insanlarda yetkinlik dövrü 25 yaşa qədər davam edir. Bəzi insanlar üçün bu vəziyyət 18 yaşında bitir.

Boy artımı yaşları insandan insana dəyişə bilər. Bu dövrlər bəzi insanlar üçün orta məktəbdə olduğu halda, bəziləri üçün məktəbi bitirdikdən sonra olur. Lakin bu hallarda uşaqlıq dövründə idman və qidalanma vərdişləri də müsbət təsir göstərir. Bu səbəbdən də “insan hansı yaşda boy uzadır” sualının cavabı fərqli ola bilər.

Qadınlarda boy artımı nə vaxt dayanır?

Qadınlarda onların boy artımı yetkinlik yaşına çatdıqdan sonra bir neçə il ərzində dayanır. Bu dövr qadının ilk menstrual dövründən sonra başlayır. Boy artımında təsirli olan idmanlarla bu dövrdə orta hesabla 1 ilə 2 santimetr arasında dəyişikliklər baş verə bilər.

İdman bədən duruşunun və sümüklərin uzanmasına kömək etdiyi üçün boyda da dəyişikliklərə səbəb olur. Yeniyetməlikdən əvvəl nizamlı qidalanma vərdişlərinə sahib olmaq və idman fəaliyyətlərinə davam etmək təsirli olacaq.

Kişilər hansı yaşda boy artımını dayandırır?

Kişilərdə yetkinlik daha gec baş verir və daha gec bitir. Oğlanlar üçün yetkinlik dövrü orta hesabla 17-18 yaş arasındadır. Ancaq bəzi insanlarda bu proses 25 yaşa qədər davam edə bilər.

Boy artımı üçün təsirli olan üzgüçülük və basketbol kimi idmanların edilməsi ətraf mühit şəraitinə təsir edir. Bu idman növləri sümüklərin inkişaf dövrləri üçün elastikliyi təmin edir və sümükləri gücləndirir. Buna görə də bədənin inkişafına və boy artımına təsir edir.

boy uzatma yolları boy uzadan qidalar

Təbii qidalarla boy uzatma yolları

Adından məlum olduğu kimi, təbiətin bizə təklif etdiyi, qatqısız və süni olmayan qidalardan ibarətdir və boy uzatma yolları arasında əsas yer tutur. Kalsium qaynağı olduğu bilinən süd və süd məhsulları ilə yanaşı, zülalla zəngin yumurta və təzə tərəvəz və meyvələr boyu ən çox artıran qidalardan bir neçəsidir.

Təbii ki, sağlam qidalanma ilə uşaqlarda bu misalları artırmaq və boy artımına dəstək olmaq olar. Adı çəkilən qida mənbələri ilə yanaşı, paxlalılar, müxtəlif yağlı toxumlar və eyni zamanda dəmir mənbəyi olan qırmızı ət də, boy uzadan qidalar arasındadır. Bundan əlavə, Omega 3 və D vitamini baxımından əhəmiyyətli yerə sahib olan balıq növləri də boy uzadan qidalar siyahısında əhəmiyyətli yer tutur.

Bunuda oxuya bilərsiniz: 5 addımla pəhriz saxlamadan arıqlamağın yolları

Boy uzatma yolları arasında içkilər necə təsir edir?

Boyu artıran içkilər dedikdə ağla gələn ilk şey süd, ayran, kefir kimi kalsium qaynaqlı məhsullardır. Qablaşdırılmamış və təzə sıxılmış tərəvəz və meyvə şirələri də bu siyahıya daxil edilə bilər. Ancaq nəzərə alınmalı vacib amil odur ki, yalnız şəkəri yüksək olan meyvələrin şirəsindən deyil, tərəvəzlərin şirəsindən də istifadə edilməlidir. Meyvə və tərəvəzlərin şirəsinin pulpa ilə sıxılması və ayrılmaması məsləhətdir.

Uşaqların Bəslənməsində Boy Artıran Qidalar

Uşağın qidalanmasına gəlincə, biz sağlam və adekvat inkişafı dəstəkləyəcək qidaları nəzərdə tuturuq, eyni zamanda boy uzamasına və ideal boy-çəki balansını yaratmağa kömək edəcək qidaları sizlər üşün seçmişik.

Uşaqlar və yeniyetmələr üçün boy uzadan qida və içkilərdən bəziləri bunlardır:

  • Süd, pendir, qatıq və kefir kimi kalsium mənbələri
  • Dəniz məhsulları, xüsusilə somon kimi yağlı və iri balıqlar
  • Qızartma əvəzinə bişmiş, qril və ya qaynadılmış qırmızı ətə üstünlük verilir.
  • Xüsusilə tünd yaşıl yarpaqlı tərəvəzlər, mövsümdə istehlak edilən tərəvəz və meyvə növləri
  • Balqabaq tumu, püstə, fındıq, kətan toxumu və badam kimi sağlam yağlı toxumlar
  • Paxla və noxud kimi paxlalılar, xüsusilə yaşıl mərciməklər və işlənməmiş qabıqlı taxıllar
  • Ana südündən sonra ən əhəmiyyətli protein qaynağı olaraq bilinən yumurta
0 0 səslər
Məqalənin reytinqi
Abunə ol
E-poçt ünvanıma xəbərdar edin
guest
0 Şərh
Daxili Əlaqələr
Bütün şərhlərə baxın
0
Fikirlərinizi çox istərdim, rəy bildirin.x