Çərşənbə, İyun 12
Shadow

Ac qalmadan arıqlamağın yolları

262 oxunma

Ac qalmadan arıqlamağın yolları illərdir axtarılan və müzakirə olunan ən aktiv mövzulardan biridir. Ovlamadan, dağ-təpə gəzib toplamadan, əkib-biçmədən, bir sözlə əziyyət çəkib tər tökmədən qida əldə etmək müasir həyatın gətirdiyi piylənmənin ən böyük səbəbi olaraq bilinir.

Üstəlik, mütəxəssis möcüzəsi kimi təqdim edilən, köhnəlməsinin qarşısı alınan, süni ləzzət qatqıları və rəngləndiricilərlə bəzədilmiş qidaların kilo almasına və bir çox davam edən xəstəliklərə səbəb olduğu bildirilir. Məlumdur ki, piylənmə problemi kalori miqdarından daha çox yediyimiz qida növü ilə bağlıdır. Piylənməni qarşısını alacaq bəzi qidaları sizin üçün yazdıq:

arıqlamağın yolları

Tünd şokoladla arıqlayın.

Yağların yandırılmasını asanlaşdırır. Duz, şəkər və yağ iştahını azaldır. Ürək-damar xəstəliklərinə və yüksək təzyiqə qarşı qoruyucu təsir göstərir.

qara lobya arıqlamağın yolları

Qara lobya, lobya, mərcimək və noxud ilə tox qala bilərsiniz.

Yüksək protein və lif tərkibinə görə yavaş həzm olunur və sizi uzun müddət tox saxlayır.

avokado ilə arıqlamağın yolları

Avokado ilə arıqlamağın bir yolu.

Bu tropik meyvə faydalı yağ, zülal və yüksək lif tərkibi sayəsində kökəlmənin qarşısını alan qidalar arasında göstərilir.

Yulaf ilə yağlardan xilas olun.

Bol lif və sağlam karbohidratlar (şəkər) ehtiva etdiyi üçün səhər yeməyində onun qəbulu yağ yandırmağı asanlaşdırır və tez-tez aclığın qarşısını alır.

Qatıqla gələn toxluq…

Bir çox araşdırmalar göstərir ki, arıqlamağın yolları mövzusunda axtarılan qatıq istehlakı tərkibindəki protein sayəsində arıqlamağa, onu tox tutmağa kömək edir. Üstəlik, yüksək probiotik tərkibə malik olan evdə hazırlanan qatıq həzmi asanlaşdıran, immunitet sistemini gücləndirən xüsusiyyətə də malikdir. Vücudumuz zülal yandırarkən karbohidratları yandırandan daha çox kalori sərf etdiyi üçün tərkibində yüksək protein olan qidalarla arıqlamaq daha asandır.

qreyfrut

Qreypfrutla asanlıqla arıqlayın.

Hər yeməkdən əvvəl yarım qreypfrut yeməyin kilo itkisinə səbəb olduğunu göstərən araşdırmalar var. Yağ yandırıcı olmasa da, toxluq hissi ilə ön plana çıxır.

İnsulin müqavimətini badam, qoz və fındıq ilə qıra bilərsiniz.

Qovulmamış xam şəklində istehlak edildikdə, onların doyurucu xüsusiyyətləri, faydalı yağ turşuları və yüksək antioksidan xüsusiyyətləri insulin müqavimətini qırmağa və yağ yandırmağa kömək edir, bu da, arıqlamağın yolları mövzusunda çox axtarılanlardandır.

brokoli

Xərçəngdən qoruyan bir bitki: Brokoli.

Aşağı kalorili olması, xərçəngdən qoruyucu xüsusiyyətləri və bol lif tərkibi sayəsində pəhrizi asanlaşdırır.

Alma və armudla iştahınızı dayandıra bilərsiniz.

Qabıqdakı yüksək miqdarda lif sayəsində bir az yetişməmiş halda yeyildikdə daha az qidaya ehtiyac duyulur. Uzun müddət çeynəyən qidalar daha çox arıqlamağa səbəb olur.

Keçi pendirinin sehrli gücünü dadın.

Kilo problemi olmadan ən uzun və ən sağlam yaşayan icmalardan biri olan Giritlilərin gündə təxminən 200-300 q keçi pendiri istehlak etdiyi bilinir. Yaşıllıqla bəslənən keçilərdən əldə edilən pendirin tərkibindəki yağ turşusunun doydurucu və arıqlama xüsusiyyətinə malik olduğu düşünülür.

Yumurta ilə tez arıqlayın.

Bir araşdırmaya görə, simit yerinə yumurta yeyən qadınların iki qat daha çox arıqlaya bildiyi və doyurucu enerji verici xüsusiyyəti ilə yorğunluğun qarşısını aldığı bildirilir.

İçkilərin bəzəyi: Darçın.

İnsulin müqavimətini azaldaraq, qan şəkərini tarazlaşdıraraq yağ yandırmağa kömək edir. Şəkərli diabet riskini azaldır. Gündə 5-6 q təzə üyüdülmüş toz qəbul etmək tövsiyə olunur.

Yaşıl qəhvə ilə qan şəkərinizi balanslaşdırın.

Bildiyimiz qəhvənin qovrulmamış variantı olan yaşıl qəhvə məhdud sayda insana görə yağ yandırma xüsusiyyətinə malik xlorogen turşusu sayəsində arıqlamağa kömək edir və qan şəkərini tarazlaşdırır.

Qovrulmuş qəhvə isə yeməkdən əvvəl içdiyiniz zaman daha az yeməyə mane olsa da, maddələr mübadiləsini sürətləndirmir.

Acı bibər hər zaman arıqlamağa kömək edir.

Tərkibindəki kapsaisin adlı maddə sayəsində maddələr mübadiləsini sürətləndirərək arıqlamağa kömək edir.

yaşıl çay

Qarın ətrafındakı piylərə qarşı Yaşıl çay.

Cachesin adlı tərkibi ilə qarın ətrafındakı piylərin yandırılmasını asanlaşdırıcı təsirə malik olduğu düşünülür. Bu effektin kafi olması üçün gündə 5-6 stəkan içmək lazımdır.

salat ilə arıqlamağın yolları

Qəlyanaltıların ən gözəli çiy tərəvəzlər.

Qəlyanaltı yemək istədiyiniz zaman çiy balqabaq, yerkökü, xiyar, bibər, pomidor aclığınızı çox kalorisiz qarşılamaq üçün ən uyğun variant kimi görünür. Tərkibindəki yüksək vitamin sayəsində pəhriz saxlayarkən yorğunluq hiss etməyinizə mane olur.

sirkə

Kalorisiz bir ləzzət üçün; Sirkə.

Salatınıza dad qatmaq üçün kalorisiz seçim axtarırsınızsa, sirkə əla seçimdir. Üstəlik, məhdud olsa da, bəzi tədqiqatlar onun yağ yandırmasını asanlaşdırdığını göstərir.

0 0 səslər
Məqalənin reytinqi
Abunə ol
E-poçt ünvanıma xəbərdar edin
guest
0 Şərh
Daxili Əlaqələr
Bütün şərhlərə baxın
0
Fikirlərinizi çox istərdim, rəy bildirin.x